hallooo...aritue aku ckp nk wat imbasan 2010 kan, so starting with my bf stories...ops, silap lak, my bff...sib baek t'prasan, lau tak jatuh saham aku di situ, hehe...aritue punye la aku bgn awl kn sbb nk ke Picnic Day = Port Dickson...yerla mlm sblom tue bis kije kol 2, tp kol 3 lebih br dpt tdo...pg tue amek komuter dr midvalley ke komuter serdang then wait 4 sheila to fetch me...time ke Labu utk amek aznie, aku dh sempat blayar dlu ke PD tp dikejutkn ngan bunyi deringan fon..


Aznie : ika, ko dh kt mne nie?
Aku : dah kt ...(ntah ape name tmpt tue, aku celik mata tgk signboard tue, trus sebut je)
Aznie : kt mne tue wei? da smpai nilai lom?
Aku : lom agi wei, jln jammed giler nie...
Aznie : ko lalu kot nilai jerla wei...
Aku : okai...

bermula la pcarian arah aku ngan mimi dgn bpandukan gps yg aznie bg utk ke rumah dye...sesampai je kt umh azni, pindah2 brg tukar ke pacuan empat roda azni lak...giler jammed aritue nk ke PD...agak lame gak la utk cari port yg sesuai..

Aznie : nk lepak mane nie weih?
(Aku, anis, mimi & sheila seraya bkata 'ikot la wei')
Aznie : kita cari kt tmpt ramai org la wei, leh cuci mata...
Aku : maseh aznie sbb memahami...
Aznie : aku mmg da paham ko, sbb tue aku ckp camtue..
Aku : aku bkn pe, nk ckp dah td tp nantikn mengajar kwn2 aku curang lak kan...hehe

i'm sorri yer pd para2 suami kengkawan aku kt luar sane...so, nie 1st place yg kami duk picnic...



pas perot terisi dan berisi, jln2 kt gigi air lak...


da bosan, cari tmpt picnic yg laen lak since makanan kami sgt2 byk la lagi kn...so nie 2nd place yg kami duk picnic...


owh, buah kiwi ini sgt sodappp....


tetibe ujan lak kan, bhempas pulas la kemas2 barang then tros masok kete...tgk jam ari masih muda...pe lagi, next destination ke JJ Seremban2 lak...konon nk tgk movie tp sumer cte dh full, so kitorg maen bowling lak...after maen bowling, blk ke umh aznie tukar kete...tapiiii....sblom tue msok dapur konon nk agih2 makanan tp pi bukak periuk umh dye lak kan...sekali lg mkn time tue...'maaf ye acit, sbb kwn2 anak acit nie xreti nk malu'...hehe