Aku sgt rindu ngan Mr.Sweeto a.ka. Mr.S. Lepas dia cakap nk balik kampung tempohari, dia dah xcontact aku lg. Aku sgt sedih, aku b'anggapan dia maen2kan aku ke? Aku silap sbb x amek no henpon dia walau henpon dia rosak. Aku cuma tinggal offline msg kat ym. Dia balas tp offline msg, dia cakap henpon dia still lagi kt kedai dan nanti dia akan contact aku. Dia pown ade cakap kat aku yang dia bizi skrg nie.Aku dah lega sbb dia balas ym aku. Lepas tue, aku duk t'nanti la dia contact aku tp dia xde pown contact aku. Dia sorg yg keep promise, if dia ckp, dia akan buat tp aku tunggu dari hari ke hari masih jugak xde call dari dia. Aku tinggal msg kt ym pown dia xbalas. Aku ceritakan hal nie kat kawan aku name fye. Fye cakap ko contact je no fon kawan dia tue. Tapi aku takot. Aku takot kalo dia marahkan aku sbb sampai contact kwn dia. Aku takot tindakan aku nie buat dia rase xselesa dengan aku. Tapi aku sgt3 rindukan dia. Sampaikan aku nak je contact ngan gurl dalam blog yg aku ceritakan tue, untuk dapatkan emel Mr.S, sbb Mr.S penah bg komen dekat gurl tue. Tapi aku xberani utk buat sumer itu. 

     One day, after aku ngan fye makan2 and lepak2 kt OU. Aku pegi umh dia, sekadar lalu je sbb kawan aku suh contact kawan dia tue tp aku xnak. Kawan aku suh selidik pasal dia, tp aku xnak. Sebenarnya, aku sgt2 percayakan dia. Hati aku cakap yang dia memang blom kawin lagi dan dia mmg jujur dengan aku. Aku cakap jom kita lalu depan umah dia tp aku xtau jalan. Fye suh aku guna instinct je untuk masuk lorong mane2. Yerla, aku nie lau xsmpai 5-6 kali lalu jalan tersebut, aku xakan ingat okey. So, aku mmg gunakan instinct aku and aku memang jumpa rumah itu tp kereta dia tak ada. Mungkin dia blom balik kije lagi time tue. Selepas aku kenal dengan dia, aku dah xde hati nk chatting lg. Even aku bosan sekalipon, aku mmg xakan chatting dan buat sesuatu yang laen. Aku bukak ym pown, sekadar menunggu dia online je tp tue sume harapan palsu bagi aku. Aku sangat2 rindukan dia tp aku cuma bersabar...


--- > Will be continue.....