One day I got msg kt ym from Mr.S...dia says 'hi' tp time tu aku kt dapur and tgk dia dh signout...sgt frust time tue..aku nk tau samada sehat ke dia kn..aku tngglkn offline msg kt dia..

Aku : hi...u sehat? camne life baru? seronok

Dua hari kemudian, dpt offline msg dr Mr.S..........

' ok gak la...dah ade anak lelaki, seronok sgt...i kn ske budak2...comel sgt'

Trus je bderai air mata aku...sblom nie lau aku igt kt dia, cuma sedih tp dh xnangis tp mlm nie...ati aku sgt hancur..aku rase btuah sgt janda tue dpt Mr.S yg bleh trime anak dia cam anak sendiri...aku bharap dia yg akan jd ayah kepada anak2 aku kelak tp sumer tue hanyalah angan2 aku semata2 yg x akan jd kenyataan.

Doaku pada-Mu YA ALLAH, hilangkanlah segala kesengsaraanku dan kesedihanku ini...sesungguhnye dugaan yg KAU berikan padaku ini amat hebat dan xsanggup aku lalui.